Velkommen til vores kundeservice

Vi er her for at hjælpe dig

Hos Bandagist Centret, er det vores dygtige kolleger i kundecenteret, som tager hånd om at servicere dig, uanset om du skal booke en tid, har brug for hjælp eller skal have svar på dine spørgsmål.

Vi sætter altid stor pris på løbende kontakt med vores kunder og værdsætter alle former for feedback, så vi dermed også bliver endnu bedre til at betjene dig.

Vi svarer også løbende på forskellige forskellige spørgsmål, og længere nede på denne side har vi lavet en opsamling med svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål.

Kontakt os

Praktisk info

og links

Ofte stillede

spørgsmål

KUNDESERVICE

Praktisk info og links

Afdelinger og kontakt

Bandagist Centret har 14 afdelinger fordelt over Jylland og Fyn. Du kan finde din nærmeste afdeling her.

Telefon: 8742 5100 Mandag-torsdag kl. 08:00-16:00

Fredag kl. 08.00-15.00

E-mail: bc@bandagist.nu

Book en aftale

Du kan booke en aftale ved at ringe til vores kundecenter på 8742 5100 eller sende en e-mail til: bc@bandagist.nu.

Du kan også benytte vores kontaktformular.

Vi ser frem til at hjælpe dig!

Tilgængelighed

Alle vores afdelinger har adgangsforhold til kørestol og gode parkeringsforhold lige ved indgangen.

Hent henvisning

Download dokument til henvisning, udfyld og returner direkte til os. Da klarer vi resten.

Send sikker e-mail

Skal du sende os en maile med personfølsomme oplysninger, er det vigtigt du bruger vores sikre e-mail: sikker@bandagist.nu

Support og service

Reparation og vedligeholdelsestjenester

Vi tilbyder reparation og vedligeholdelse af din protese og hjælpemidler, hvis uheldet er ude, og du får et akut behov.

Kontakt vores kundecenter for at booke en tid.

Garanti-information

Alle vores proteser kommer naturligvis med garanti. Kontakt os for specifikke detaljer omkring din protese.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan bestiller jeg en konsultation?

Har du behov for en konsultation, skal du blot ringe til vores kundecenter på tlf. 8742 5100, så hjælper de dig med at booke en tid.

Hvad skal jeg medbringe til min første aftale?

Hvis du skal medbringe noget specifikt til din første aftale hos, vil du altid blive informeret der om på forhånd.

Hvordan fungerer fritvalgsordningen under Serviceloven § 112 stk. 6?

Ifølge Serviceloven § 112 stk. 6 om "Frit valg af hjælpemidler", er det din lovmæssige ret selv at vælge leverandør af protese, selv om din kommune har indgået en aftale med en anden leverandør, end du ønsker! DU bestemmer altid, hvilken bandagist, der skal lave netop din benprotese!

Hvordan vedligeholder jeg min protese?

Der findes ikke et entydigt svar på, hvordan det er bedst at vedligeholde en protese eller et hjælpemiddel, da de er meget forskellige i både funktionalitet og opbygning. Når du får udleveret nyt fra os, vil du altid få vejledning om vedligehold - og især hvis der er noget, der er vigtigt, du er opmærksom på.

Er du det mindste i tvivl, skal du endelig ringe til vores kundecenter på tlf. 8742 5100, og da finder de altid en, som kan svare på dine spørgsmål.

Hvad gør jeg, hvis min protese går i stykker?

Hvis din protese eller dit hjælpemiddel går i stykker, skal du kontakte vores kundecenter hurtigst muligt, så de kan hjælpe med en tid hos en af vores eksperter. Du ringer til vores kundecenter på tlf. 8742 5100.

KONTAKFORMULAR TIL BANDAGIST CENTRET

Har du spørgsmål - skriv til os her!

Maks. filstørrelse: 128 MB.