Stillingsopslag

Operationel indkøber

30.08.2024

Brænder du for indkøb?

Vil du arbejde med alle aspekter inden for indkøb, lige fra ordrebehandling og leverandørkontakt til stamdatavedligeholdelse og procesoptimering? Er du selvkørende og ansvarsbevidst? Er du en struktureret og empatisk kollega?

Da er dette job måske noget for dig?

Om stillingen

Vi søger en indkøber til en fast stilling på 37 timer til vores hovedafdeling i Risskov. Du vil indgå i et team af 4 medarbejdere i indkøb og økonomi. Du vil spille en afgørende rolle i at sikre, at vores indkøbsprocedurer følges, og at vores stamdata altid er opdaterede.


Om Jobbet

Som indkøber vil dine primære arbejdsopgaver være:

Planlægning og gennemførelse af indkøb og ordreopfølgning for at sikre rettidig levering og optimal lagerbeholdning

Intern bistand til klinikere og produktion vedr. indkøb

Opdatering og kvalitetskontrol af stamdata

Vedligeholdelse og udvikling af relationer til leverandører, herunder håndtering af leverandøraftaler

Ad hoc controller i tæt samarbejde med lageransvarlig

Derudover vil du få mulighed for at deltage i udvikling af processer for indkøb, leverandørstyring og brugen af ERP-systemet.


Om dig

For at få succes i stillingen, forestiller vi os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for / erfaring fra indkøb/logistik.


Som person er du engageret, struktureret, ansvarsbevidst og brænder for dit arbejde. Du er serviceminded og har gode samarbejdsevner.


Du formår at arbejde tværorganisatorisk og kommunikere på et højt niveau i en spændende hverdag med en blanding af hasteopgaver og mere rutineprægede opgaver.


Du har teknisk flair, god IT-forståelse og er fortrolig med Excel. Kendskab til en produktionsvirksomhed med lagerstyring er en fordel, men ikke et krav. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.


Vi tilbyder

Du bliver en del af et engageret team, hvor der lægges vægt på samarbejde og videndeling. Du får gode kollegaer og gode arbejdsforhold med en venlig og uformel atmosfære. Du vil gennem dit arbejde få meget kontakt med virksomhedens øvrige medarbejdere og vil få et stort kendskab til branchen.


Der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling.


Konkurrencedygtig løn baseret på dine kvalifikationer. Der er pensionsordning, sundhedsforsikring og personaleforening.


Virksomheden

Bandagist Centret er kendetegnet ved at have medarbejdere, der brænder for at gøre en forskel. Vores virksomhed er præget af en flad organisationsstruktur, en uformel omgangstone og korte beslutningsprocesser.


Med 14 afdelinger i Jylland og på Fyn er vi en af de førende aktører inden for levering af ortoser, proteser, ortopædisk fodtøj, fodindlæg og brystproteser

Ansøgning

Er du interesseret i stillingen? Send din ansøgning, CV og relevante bilag til os.

Vi indkalder løbende til samtaler.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-chef Pia Strunge på tlf. 30 66 12 24 eller mail til applications@bandagist.nu

LYDER SYILLINGEN INTERESSANT?

Send ansøgning

VORES TEAM

Medarbejder og kollega hos Bandagist Centret

Bandagist Centret er landets næststørste bandageri og det eneste bandageri ejet af bandagister.

Vi er en moderne virksomhed, og vores kerneopgaver som bandageri er at udvikle og producere alle former for individuelle ortopædiske hjælpemidler primært armproteser, benproteser, ortoser, ortopædisk fodtøj og fodindlæg. Desuden har vi brystprotesecentre tilknyttet flere af vores afdelinger.

Hos Bandagist Centret er vi kendetegnet ved, at vores medarbejdere er dedikerede til, vi gør en forskel i vores arbejde.

Som virksomhed har vi en flad organisationsstruktur med en uformel omgangstone og korte beslutningsprocesser.

Bandagist Centret har 14 afdelinger i Jylland og på Fyn.